Kerstin_k: hur kan man tycka det!? jag menar.. det är Jonte??
Inlägg: 1470241
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Nu var inte inlägget riktat mot mig, men du får hemskt gärna svara på vad du menar med det där??