Knylan: Mycket mycket bra!
Inlägg: 1471729
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag är så besviken på Timrå. Man borde ge på dom en smäll. Det är sant det.
Här har flera sagt: Passa på o njut av de sista matcherna i ES på många år.
Jojo....inte ens det får man göra.
Tack så himla mycket då'rå!
Här har flera sagt: Passa på o njut av de sista matcherna i ES på många år.
Jojo....inte ens det får man göra.
Tack så himla mycket då'rå!
+ 1