+ 1
Inlägg: 1471783
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Njuta och njuta. Helt ärligt var det nog många år sedan man njöt när vi spelade. Iallafall några längre perioder. Någon momentan liten happy-ending har de väl bjudit på mellan varven.....
Redigerad kommentar
Här har flera sagt: Passa på o njut av de sista matcherna i ES på många år.
Jojo....inte ens det får man göra.
Tack så himla mycket då'rå!