1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1474639

Sv: Kvalsvenskan
Enough: Nu är det officiella schemat släppt. Såg ingen skillnad mot det preliminära men då ögnade jag igenom det officiella väldigt snabbt.

Svarskommentarer

Sv: Kvalsvenskan
Knylan: inte en lördagsmatch hemma FYYYFAN!! Och den enda fredagen är självklart på bortaplan också!! Ville ha en lördag hemma då kokar eon sönder!!! SKITSCHEMA

Sv: Kvalsvenskan

Knylan: Sådärja.

Nu tar vi dom jävlarna!

Alla Tikare, nu ställer vi upp och stöttar laget både på hemmamatcher och bortamatcher!! Som tidigare nämnts, nu lägger vi missnöje med värvningar och diverse personer åt sidan. Nu täpper vi igen truten på alla som inte tror på oss.

Timrå IK-Mot ALLA och mot ELITSERIEN 2012/2013!!


Sv: Kvalsvenskan

Knylan:

Djurgårdarna är livrädda för ny masinvasion. Leksand får 160 biljetter till hovet. Fy fan vad patetiska dom är.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.