+ 1
Inlägg: 1474640
Svarskommentarer
Sv: Kvalsvenskan
Bofors borta i sista ger mig Willyssonvibbar, det kan gå!
http://www.leaguelineup.com/photodisplay.asp?url=tik08&sid=965589416&photocatid=3109&pid=24366
http://www.leaguelineup.com/photodisplay.asp?url=tik08&sid=965589416&photocatid=3109&pid=24366
+ 1
Sv: Kvalsvenskan
mattias - 74:
Klockrent tycker jag, 160 gästande har det alltid varit.
Varför skall man ge motståndarna favörer?
Tycker att 100 gästande i E-on räcker mer än väl!
Klockrent tycker jag, 160 gästande har det alltid varit.
Varför skall man ge motståndarna favörer?
Tycker att 100 gästande i E-on räcker mer än väl!
+ 3
Sv: Kvalsvenskan
mattias - 74: Det är ju fritt fram för leksandsfans att handla biljetter på ticnet som alla andra.
Sv: Kvalsvenskan
mattias - 74: Hur många biljetter anser du att Leksand borde ha fått? 160 platser är ju standard.
+ 2
Knylan:
Djurgårdarna är livrädda för ny masinvasion. Leksand får 160 biljetter till hovet. Fy fan vad patetiska dom är.