Blizzard: Jag instämmer.
Inlägg: 1474653
Svarskommentarer
Sv: Kvalsvenskan
Hahl Bundy: självklart fick vi dif borta en lördag också. Hela sverihe gör att för att få bort tik. Vi ska
Pissa på dom!!
Pissa på dom!!