Inlägg: 1474654
Svarskommentarer
Sv: Kvalsvenskan
Blizzard: Tycker det var bra, då kan jag äntligen ta med 6-åringen på en Timråmatch här i huvvestan, det har skitit sig hela säsongen annars....
Sv: Kvalsvenskan
Blizzard: Jag tar nog faktiskt hellre alla bortamatcher på lördagar. Maximerar chansen för att vi ska kunna åka med så många som möjligt samt reducerar chansen av invasion från Leksandska Janne-Loffes.
+ 5
Pissa på dom!!