Blizzard: Tycker det var bra, då kan jag äntligen ta med 6-åringen på en Timråmatch här i huvvestan, det har skitit sig hela säsongen annars....
Inlägg: 1474664
Svarskommentarer
Sv: Kvalsvenskan
erathoo: har du lärt han slåss? 08:erna verkar taggade att veva mot oss såkallade "bönder"