Det är ju fan att man inte kunde åka med. Och inte Hahl Bundy heller....vi två var annars ett förjävla bra team visade det sig, antagligen det TIK saknat hela säsongen.
mikenomad: Frågan är ju om Ikonen skulle platsa med oss? Ambroo.....möjligtvis.....men det beror nog mest på hans innebandykunskaper. Ikonen kan få springa o serva oss.
mikenomad: Absolut...vi är ett vinnande koncept du o jag. Det blir fler ggr o då kanske man kan ta sig nån pilsner...då jädrar är Timrås problem lösta på ett huj. Vad är världsproblem då? Piece of cake.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.