1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1478523

Omg 2 KS 2012 Leksands IF - Timrå IK 120317
Det är ju fan att man inte kunde åka med. Och inte Hahl Bundy heller....vi två var annars ett förjävla bra team visade det sig, antagligen det TIK saknat hela säsongen.

Svarskommentarer

Sv: Omg 2 KS 2012 Leksands IF - Timrå IK 120317
mikenomad: Frågan är ju om Ikonen skulle platsa med oss?
Ambroo.....möjligtvis.....men det beror nog mest på hans innebandykunskaper.
Ikonen kan få springa o serva oss.

Sv: Omg 2 KS 2012 Leksands IF - Timrå IK 120317
mikenomad: Absolut...vi är ett vinnande koncept du o jag.
Det blir fler ggr o då kanske man kan ta sig nån pilsner...då jädrar är Timrås problem lösta på ett huj.
Vad är världsproblem då?
Piece of cake.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.