Inlägg: 1478525
Svarskommentarer
Sv: Omg 2 KS 2012 Leksands IF - Timrå IK 120317
Hahl Bundy: Pjaaaaaa.....jag tror det är bättre om ni servar mig med cocktails i logen. Hahl Bundy kan köra den där stripp-showen han brukar göra i Vängåvan :-)
+ 2
Sv: Omg 2 KS 2012 Leksands IF - Timrå IK 120317
Hahl Bundy: pfff, Iconen steker ju i loge han. inte behöver han leka med er eller.
Ambroo.....möjligtvis.....men det beror nog mest på hans innebandykunskaper.
Ikonen kan få springa o serva oss.