hubbenorlen: nervöst är det men Leksand är faktiskt helt jävla värdelösa. Det är BARA domarna som håller dom kvar i matchen just nu.
Inlägg: 1479309
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Olle: Skönt att du ger mig hopp. Trodde ärligt talat att skillnaden mellan elitserien och allsvenskan skulle vara mindre