Olle: Skönt att du ger mig hopp. Trodde ärligt talat att skillnaden mellan elitserien och allsvenskan skulle vara mindre
Inlägg: 1479314
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
hubbenorlen: Just nu är skillnaden enorm tycker jag iaf. Hade vi spelat mot ett elitserielag så hade det mest troligt stått 2-2 nu. Hade ett bättre elitserielag mött Leksand så hade det stått 4 eller 5-0, leksand har bjudit på 4-5 mer eller mindre fria lägen men avsluten har varit bleka.