Inlägg: 1487530
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
mattias - 74: Tack för att du skrev de där . Jag satt just och tänkte på att jag har svårt att ladda som vanligt för att jag har problem att avsky leksand . Men de där hjälpte lite
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
mattias - 74: Vilket hat? Leksand betyder ju absolut ingenting för någon.
+ 12
Hahl Bundy:
2 timmar och 50 minuter kvar. Känner hatet börjar stiga nu. Krossa äckel timrå ;)