mattias - 74: Tack för att du skrev de där . Jag satt just och tänkte på att jag har svårt att ladda som vanligt för att jag har problem att avsky leksand . Men de där hjälpte lite
Inlägg: 1487535
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
superfalle:
Menade inget allvarligt, ville bara trissa upp stämningen lite =)