Wayne Gresky:Fast alla nordamerikanska kommentatorer är inte bra. Såg ett gäng matcher på ESPN360 för nåt år sedan, och de kommentatorerna var under all kritik. De satt typ och gäspade och tappade tråden hela tiden.. lade inte namnen på minnet dock :)
Inlägg: 1493234
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: "hemmakommentatorerna" som kör Blue jackets, Oilers, Tampas och Panthers matcher är av förklarliga skäl inte så engagerade alla gånger :)
Sen finns det ju dom som är riktiga legender också...
Redigerad kommentar