Wayne Gresky: Granqvist har inlevelse och personlighet. NHL kommentatorerna har oftast det med + att de är proffisionella ut i fingerspetsarna och kommenterar "allt" enligt traditionell amerikansk devis.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Wayne Gresky: Granqvist har inlevelse och personlighet. NHL kommentatorerna har oftast det med + att de är proffisionella ut i fingerspetsarna och kommenterar "allt" enligt traditionell amerikansk devis.
Dit når inte Granqvist.