Inlägg: 1494309
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Bättre att vara anonym än att stå i sånt centrum som han gjort tidigare under finalserien
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Bättre att vara anonym än att stå i sånt centrum som han gjort tidigare under finalserien
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jag undrar vad som har hänt med honom... han har inte allt stått att känna igen på senare tid. Over the hill?
Crippe är mer anonym än Goren, för honom filmade dom iaf på läktaren, säger ju en del om Crippe!
Redigerad kommentar