Blizzard: Jag undrar vad som har hänt med honom... han har inte allt stått att känna igen på senare tid. Over the hill?
Inlägg: 1494316
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Söderström är slut. Ni borde värva någon yngre, hungrigare spelare som verkligen brinner för uppgiften istället. Typ Patrik Näslund och Fredrik Höggren vore betydligt bättre och förmodligen billigare också. Själv hoppas jag att TIK ska överraska positivt nästa säsong men det är ju tyvärr svårt att bygga ett konkurrenskraftigt lag med små medel.
+ 9