1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1494755

Sv: Silly Season 12/13

Peja: Inte nog med att ni inte vet hur man hanterar oväntat publiktryck, ni är crybabies också. En biljettlös timråit hade helt sonika stuckit till arenan, lyft av grindarna och promenerat in.

Men, det är klart. Att sura med Hockeysnack och TV4 är ju också manligt.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

Bragd-Birger: "En biljettlös Timråit hade helt sonika stuckit till arenan, lyft av grindarna och promenerat in."

Kanske därför er ekonomi också håller U-landsklass.
OBS!  Ta inte fel nu: det där var allvar, och inget skämt.
Jag skämtar ju som bekant lika bra som vi hanterar biljetttförsäljningen så jag kör på allvar den här gången...

För övrigt var jag åsyna vittne den där kvällen 1972, när bl.a ett par busslaster med brynäsare och säkert en massa tikare lyfte de grindar du talar om (nåja, vi sprängde staketet om man ska vara noga...).
Så nog fan vet jag hur man hanterar biljettfrågan alltid...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.