1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1494888

Sv: Silly Season 12/13

Bragd-Birger: "En biljettlös Timråit hade helt sonika stuckit till arenan, lyft av grindarna och promenerat in."

Kanske därför er ekonomi också håller U-landsklass.
OBS!  Ta inte fel nu: det där var allvar, och inget skämt.
Jag skämtar ju som bekant lika bra som vi hanterar biljetttförsäljningen så jag kör på allvar den här gången...

För övrigt var jag åsyna vittne den där kvällen 1972, när bl.a ett par busslaster med brynäsare och säkert en massa tikare lyfte de grindar du talar om (nåja, vi sprängde staketet om man ska vara noga...).
Så nog fan vet jag hur man hanterar biljettfrågan alltid...


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.