Mad Max:Tjena. Det är anarki här nu. :)
Inlägg: 1495979
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Ingen ny målvaktstränare...Nånting som jag har väldigt svårt att förstå. Tycker att det är bakåtsträvande.
Bellissimo o Daniel Larsson är aktuelle .....Jag vet vem jag föredrar 7 dar i veckan.
Röymark o Motin får lämna.
Jonte ska det samtalas med till veckan.
Redigerad kommentar
Länkar:
Tarvainen får lämna Timrå IK - Lokalt - www.st.nuFörändringarna på TIK:s målvaktssida - Sport - www.dagbladet.se
Tarvainen får lämna Timrå IK - Lokalt - www.st.nuFörändringarna på TIK:s målvaktssida - Sport - www.dagbladet.se