1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1496034

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: ingen heltidsanställd målvaktstränare. Nubben och Montén lär nog gräva fram någon snubbe som hjälper till. För det vore urbota dumt att vara helt utan målvaktstränare.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

dr-nix: Jag börjar bli riktigt orolig för hur det verkligen är ställt ekonomiskt.

Att inte ha en målvaktstränare pga ekonomin är ju att skjuta sig själv i foten...näst intill kriminellt.

Hur ska vi lyckas få hit nån målvakt av klass överhuvudtaget?
Lundström o Bellissimo? Oj vad rädd man blir... Lady o Lufsen.

NU om nånsin kommer vi att behöva en Ny Kapanen!
Vi har inte råd att slarva på målvaktssidan.... VI HAR INTE DET.

Nä det här känns som om vi får se framemot nånting otrevligt igen...ekonomin verkar ju vara helt kajko.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.