+ 1
Inlägg: 1496991
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Huge: Men herre gud va fan är de ? Nu djävlar börjar jag bli allvarligt less på de här djävla brynäs fittet . Han skrev ju att de blir lätt hysteri .full förståelse . Fattar du? Ge fan i att tro
Att hela världen sitter och är emot brynäs hela tiden . Jordaxeln snurrar inte genom gävle .
Att hela världen sitter och är emot brynäs hela tiden . Jordaxeln snurrar inte genom gävle .
+ 16
Precis.
Till skillnad mot hur det förstås hade sett ut härinne ifall en Timråspelare hade gjort samma resa som Silfverberg.
Antagligen inte ett knyst om saken och högst nåt inlägg sådär i förbifarten..