+ 16
Inlägg: 1497000
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Men herre gud va fan är de ?
Blizzard skämtade lite om att det blev hysteri i vår gästbok när Silfverberg debuterade i natt. Jag skämtade tillbaka och påpekade att det säkert hade låtit likadant i er gästbok om det gällt en Timråspelare. Fattar du? Ge fan i att tro att allt jag skriver handlar om att ni är emot oss hela tiden.
Jordaxeln snurrar INTE kring Gävle, även om hockeyaxeln för tillfället råkar göra det...
Blizzard skämtade lite om att det blev hysteri i vår gästbok när Silfverberg debuterade i natt. Jag skämtade tillbaka och påpekade att det säkert hade låtit likadant i er gästbok om det gällt en Timråspelare. Fattar du? Ge fan i att tro att allt jag skriver handlar om att ni är emot oss hela tiden.
Jordaxeln snurrar INTE kring Gävle, även om hockeyaxeln för tillfället råkar göra det...
Redigerad kommentar
+ 1
Att hela världen sitter och är emot brynäs hela tiden . Jordaxeln snurrar inte genom gävle .