1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1498067

Sv: Silly Season 12/13
mattias - 74: Timrå var kassa i Elitserien men kungar av kvalserien. Det skiljer sig en del mellan de två ligorna... Därav tvivlet på italienaren.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Kerstin_k: Jag är fortsatt försiktigt optimistisk till Bellissimo, jag tror att det kan bli riktigt bra, att det finns stor möjlighet till valuta för pengen.

Sen så är det ju också som hubbenorlen skrev, att Bellissimo är kanadensare egentligen, med italienskt pass. Det verkar vara något som folk hänger upp sig på och som kan lindra ångesten för somliga.

Sv: Silly Season 12/13
Kerstin_k: Du har delvis rätt, Saken är dock den att Det Timrå vi såg i kvalserien fick vi bara se i enstaka matcher under grundsäsongen. Hade man  lirat som i kvalserien under grundserien hade man plockat betydligt mer poäng.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.