Kerstin_k: Jag är fortsatt försiktigt optimistisk till Bellissimo, jag tror att det kan bli riktigt bra, att det finns stor möjlighet till valuta för pengen.
Sen så är det ju också som hubbenorlen skrev, att Bellissimo är kanadensare egentligen, med italienskt pass. Det verkar vara något som folk hänger upp sig på och som kan lindra ångesten för somliga.
Kerstin_k: Du har delvis rätt, Saken är dock den att Det Timrå vi såg i kvalserien fick vi bara se i enstaka matcher under grundsäsongen. Hade man lirat som i kvalserien under grundserien hade man plockat betydligt mer poäng.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.