+ 5
Inlägg: 1498075
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Knylan: om han går till oss ska det bli intressant att se Italiens matcher i vm.
Är han bra där blir det lite lugnare. Är han hyfsad är det också helt okej, med tanke på motståndet. Är han helt oduglig, så blir det jobbigt.
Är han bra där blir det lite lugnare. Är han hyfsad är det också helt okej, med tanke på motståndet. Är han helt oduglig, så blir det jobbigt.
+ 5
Sen så är det ju också som hubbenorlen skrev, att Bellissimo är kanadensare egentligen, med italienskt pass. Det verkar vara något som folk hänger upp sig på och som kan lindra ångesten för somliga.