1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1500945

Sv: Silly Season 12/13
Vem tar Vampola? Inte Växjö iallafall.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Han är inte vår spelare säger han ja. Det innebär ju inte att han inte kan bli det. Är det inte klart till 100% så är han inte Växjös spelare...ännu. Tycker inte att den artikeln helt utesluter Växjö. Annars är väl även AIK ett alternativ där. En sak är säker, hos oss lär han inte hamna iaf.

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: som jag skrev förut då

"Sv: Silly Season 12/13
Tagit otroligt långt tid att presentera en "klar" Vampola. Luktar Niko Kapanen och Timrå över detta (att han var "klar" i media) Eller har han en KHL klausul i typ 2-3veckor och Växjö väljer att inte göra det officiellt förns dess...
Blizzard Svara | Gilla   2012-05-04 16:33"

Annars mörkar växjö bra just nu

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Han dimper väl ner i övik

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.