"Sv: Silly Season 12/13 Tagit otroligt långt tid att presentera en "klar" Vampola. Luktar Niko Kapanen och Timrå över detta (att han var "klar" i media) Eller har han en KHL klausul i typ 2-3veckor och Växjö väljer att inte göra det officiellt förns dess... Blizzard Svara | Gilla 2012-05-04 16:33"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Sv: Silly Season 12/13
Tagit otroligt långt tid att presentera en "klar" Vampola. Luktar Niko Kapanen och Timrå över detta (att han var "klar" i media) Eller har han en KHL klausul i typ 2-3veckor och Växjö väljer att inte göra det officiellt förns dess...
Blizzard Svara | Gilla 2012-05-04 16:33"
Annars mörkar växjö bra just nu