diffe: Att vara djävligt bra en säsong för att sedan knappt platsa i allsvenskan
Inlägg: 1503600
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Härlig A..k.t...i..v..i...t.....e..t härinne.
Sommarlov... höres. Sebbe signar....så ser det ut....så får det bli.
Hejdå.