Inlägg: 1503601
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Det är väl den aktivitetsnivå man kan förvänta sig på ett hockeyforum i slutet av maj om man ska vara någorlunda strikt med att mest snacka hockey.
+ 1
Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Sebbe tränar iallafall med oss enligt Jocke Lundströms twitter
Dagrapport snabbhet: Önerud ser fortsatt stark ut. Sebbe E kom in och överraskade på sitt första pass. J.b.r har en bit kvar till mig :)
Dagrapport snabbhet: Önerud ser fortsatt stark ut. Sebbe E kom in och överraskade på sitt första pass. J.b.r har en bit kvar till mig :)
+ 3
Härlig A..k.t...i..v..i...t.....e..t härinne.
Sommarlov... höres. Sebbe signar....så ser det ut....så får det bli.
Hejdå.