1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1508885

Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
hubbenorlen: Han måste bli riktigt bra i år, jag räknar kallt med det. Max etablering på allvar på seniornivå måste komma den här säsongen. Det är en av den viktigaste enskilda förutsättningen för att det här ska bli ett någorlunda roligt år för oss.

Svarskommentarer

Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
mikenomad: " Ska man prestera på toppnivå under en lång tid måste man träna mycket under vintern också. Ispassen blir väldigt viktiga och det måste drivas på där, säger Svedberg."

Avd. Fjolårets fiasko.

Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
mikenomad: Med tanke på den talang han besitter så är det inte orimligt att begära att han tar det steget i år. Han verkar ju onekligen vara medveten om vad han behöver förbättra jämfört med förra säsongen.
Ett liknande lyft som Pääjärvi gjorde 09/10. Och dom är nog ganska lika i spelstilen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.