Inlägg: 1508891
Svarskommentarer
Sv: Vi som firade att Brendl var klar och som nu firar Gunno
Kerstin_k: Ja det blir mer och mer tydligt att isträningarna under säsongen hade en stor del i fjolårets dåliga spel.
Hur fan kan man som elittränare på den nivån inte veta hur man tränar effektivt under pågående säsong?
Hur fan kan man som elittränare på den nivån inte veta hur man tränar effektivt under pågående säsong?
+ 1
Avd. Fjolårets fiasko.