mikenomad: Jag hoppas att vi värvar Niklas Nordgren.
Inlägg: 1509061
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
hubbenorlen: Fast hoppas är så tråkigt så jag har bestämt att det är klart. Nordgren är vår och festen är i full gång!