hubbenorlen: Fast hoppas är så tråkigt så jag har bestämt att det är klart. Nordgren är vår och festen är i full gång!
Inlägg: 1509062
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: fan vad bra! Gunno blir skit bra! Minst 6 killar till kommer att överträffa förväntningarna så Gunno kommer att ha perfekta lek kamrater här! Blir det lock out med så är det juh bara att vallfärda till eon i vinter!
+ 3