Inlägg: 1509836
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dalton: "Vi behöver inte betala ockerpriser för spelare som lämnar så fort de sett stan."
+ 3
Vi behöver inte betala ockerpriser för spelare som lämnar så fort de sett stan.
Jag misstänker (helt ärligt utan att vara elak) att Gunno hade en helt annan prislapp för MoDo än för oss då agenten vet att Näslund och Forsberg har en guldgruva att gräva ur för att locka dit dem.