Inlägg: 1509862
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Jag skiter fullständigt i ispremiärer, träningar och träningsmatcher. Då är det mer underhållande att kolla på en uppgjord badmintonmatch. Nej, fram till premiären så är jag ute i friska luften.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
erathoo: sorry såg inte att stridsyxan var begravd förens efter jag skickat..
nu är jag nedlagd med =))
Wayne Gresky och J F K:
japp -vi lägger ned detta och ser fram emot SCA-cupen....nu ere som det e