erathoo: Jag skiter fullständigt i ispremiärer, träningar och träningsmatcher. Då är det mer underhållande att kolla på en uppgjord badmintonmatch. Nej, fram till premiären så är jag ute i friska luften.
Har inte vågat ta ut något i förskott, men nu känner jag...ah. Fy fan vad skönt! Gunnos betydelse för det här laget kan inte överskattas. Det ska bli förbannat spännande att följa det här laget, kvalserieavsågningsrisk i juletid till trots.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.