Inlägg: 1509953
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Förutom Jimmy är nog Pettersson den ende hockeybloggaren jag skulle sakna. Att han alls orkar engagera sig så hårt kommentarfälten är en bragd i sig tycker jag. Han var f ö snabb att gratulera till värvningen.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det jag kan konstatera är att karln är riktigt sjuk i huvudet.
Brynäsare, Modoiter o DIF:are reagerar tom men han är lika blåst som tidigare.
Nä det var sista gången jag läser det idioten skriver.
Brynäsare, Modoiter o DIF:are reagerar tom men han är lika blåst som tidigare.
Nä det var sista gången jag läser det idioten skriver.
Men eftersom du o Hubbe har skrivit så ska jag kolla, trots hans stil.