Förutom Jimmy är nog Pettersson den ende hockeybloggaren jag skulle sakna. Att han alls orkar engagera sig så hårt kommentarfälten är en bragd i sig tycker jag. Han var f ö snabb att gratulera till värvningen.
Inlägg: 1509957
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Vad Exakt i hans kommentarer är det du kommer att sakna?
Att jämföra Jimmys kommentarer med Mini-Hitlers är som att jämföra äpplen o sviskon.
Att jämföra Jimmys kommentarer med Mini-Hitlers är som att jämföra äpplen o sviskon.
Sv: Apropå nånting...
T T: Grejen är ju att han är väldigt insatt, och en av få som verkligen vågar säga vad han tycker.Därför tycker jag att det är så synd att han sänker nivån så förbannat med sin pubertala attityd.