Simmalugnt: Äh . Allt är möjligt . Vi hade ju lady gaga på yran för nåt år sen . Hon är ju skapligt stor av nån anledning
Inlägg: 1510194
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle:
Ja, Men Yran brukar ju kunna boka lite up and coming. Sen så var ju Lady Gaga alldeles i början av sin karriär då. Nu är hon nog både för stor och för dyr.
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Ja konstigt nog är hon ju det trots att det känns som lite one-hit-wonder över henne.
Men ibland känns det tragiskt med gamla artister som aldrig ger upp utan slutar på en sunkig pub i Kovland.
Fast Bryan Adams är ju en ikon.
Tänkte mer på typ E-Type som står och gapar på Finlandsfärjorna
Men ibland känns det tragiskt med gamla artister som aldrig ger upp utan slutar på en sunkig pub i Kovland.
Fast Bryan Adams är ju en ikon.
Tänkte mer på typ E-Type som står och gapar på Finlandsfärjorna