Inlägg: 1510195
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dalton: Du menar lite som Dio och Dee Snider på Skönsbergs folkets hus i olika omgångar eller Deep Purple på Timråyran?
+ 3
Men ibland känns det tragiskt med gamla artister som aldrig ger upp utan slutar på en sunkig pub i Kovland.
Fast Bryan Adams är ju en ikon.
Tänkte mer på typ E-Type som står och gapar på Finlandsfärjorna