73Sjöbba: hur har det sett ut för ex-Brynäsarna i träningsmatcherna? Har de tillfört någonting?
Inlägg: 1513042
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
arnio: Du vet vad man säger - älska mig som mest när jag förtjänar det som minst. Du borde cyberkrama mig.
+ 4
Sv: NHL lockout 2012
arnio: Jonathan har ju gått skadad sedan han täckte skott med ansiktet men gällande Rohdin så säger jag som föregående, har inte sett till honom. Han har mer att bevisa, mycket, mycket mer...
+ 1
Sv: NHL lockout 2012
arnio: Rohdin eller hur han nu stavas har jag knappt sett nått av, än så länge. Hoppas det lossnar för honom iaf.
+ 1