arnio: Jonathan har ju gått skadad sedan han täckte skott med ansiktet men gällande Rohdin så säger jag som föregående, har inte sett till honom. Han har mer att bevisa, mycket, mycket mer...
mikenomad: Rhodin kan nog bidra en del i en tredjekedja i alla fall. Jag gillar hans spelstil skarpt, mycket energi och överraskande bra teknik och spelsinne. Han var dock mycket ojämn i Brynäs och en målsumpare av rang. I slutspelet lyfte han sig dock markant.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.