mikenomad: Rhodin kan nog bidra en del i en tredjekedja i alla fall. Jag gillar hans spelstil skarpt, mycket energi och överraskande bra teknik och spelsinne. Han var dock mycket ojämn i Brynäs och en målsumpare av rang. I slutspelet lyfte han sig dock markant.
Inlägg: 1513051
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
arnio: Okej, vi får väl hoppas på det bästa. Målsumpare är han inte här än iaf, han har liksom inte fått något att sumpa:)
+ 1