+ 6
Inlägg: 1514686
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja skulle man måsta ha klubben som moderklubb skulle inte ens ett lag som Anaheim ha många tröjor i taket
Zätas tröja ska ju naturligtvis hänga i Timrå IK's färger, det var hos oss han slog igenom och det är hos oss han är Gud. Vad dom sedan känner i trakterna kring njurundas islada, det skiter jag blankt i. Dom kan väl hänga en tröja där också så att det trettiotalet åskådarna på plats har något att blicka över.