1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1514686

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Jag tänker inte bestrida din rätt att tycka vad du vill men i min mening så bör en spelares tröja kunna hängas i taket hos den klubb han haft störst genomslagskraft/påverkan i/på. På senare år har vi väl haft mer timråhjärta i spelare som inte kommit från trakten (borträknat Z och Lander) som tex robban carlsson, Sanny Lindström, Kimmo kapanen, Kalle Koskinen osv. I min mening finns det bara ett tak som dessa herrars tröjor skulle kunna hängas från. Utan de senast nämnda två skulle vi förmodligen inte spela i Elitserien idag.

Zätas tröja ska ju naturligtvis hänga i Timrå IK's färger, det var hos oss han slog igenom och det är hos oss han är Gud. Vad dom sedan känner i trakterna kring njurundas islada, det skiter jag blankt i. Dom kan väl hänga en tröja där också så att det trettiotalet åskådarna på plats har något att blicka över.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja skulle man måsta ha klubben som moderklubb skulle inte ens ett lag som Anaheim ha många tröjor i taket

Sv: Apropå nånting...
Olle:
Sanny?
Kasta ut haschpipan genom fönstret. Snälla .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.