Olle: Ja skulle man måsta ha klubben som moderklubb skulle inte ens ett lag som Anaheim ha många tröjor i taket
Inlägg: 1514691
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dalton: Vi kan ta frågan: var ska Lidas få sin tröja upphissad? Västerås el Detroit? Någon? PerHapps?
+ 1