Jack Daniels: Kan man ta in 3,4 st spelare? Hur ser tiondelarna ut? Eller har du exemplifierat med ett genomsnitt för elitserien i sin helhet eller hur tänkte du dig att det skulle se ut?
Inlägg: 1517216
Svarskommentarer
Sv: NHL lockout 2012
John K: Nu förstår jag inte vad du menar.
Den enda jag spekulerar i är hur många det ev kan tänkas tillåtas i lagen när HL måste tillåta NHL spelare i ES.
Om du stör dig på att jag skrev 3,4st så beklagar jag att du inte förstod.
3-4 st så kanske du förstår bättre.
Over and Out....som Hagos säger.
Den enda jag spekulerar i är hur många det ev kan tänkas tillåtas i lagen när HL måste tillåta NHL spelare i ES.
Om du stör dig på att jag skrev 3,4st så beklagar jag att du inte förstod.
3-4 st så kanske du förstår bättre.
Over and Out....som Hagos säger.