John K: Nu förstår jag inte vad du menar. Den enda jag spekulerar i är hur många det ev kan tänkas tillåtas i lagen när HL måste tillåta NHL spelare i ES.
Om du stör dig på att jag skrev 3,4st så beklagar jag att du inte förstod. 3-4 st så kanske du förstår bättre.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Den enda jag spekulerar i är hur många det ev kan tänkas tillåtas i lagen när HL måste tillåta NHL spelare i ES.
Om du stör dig på att jag skrev 3,4st så beklagar jag att du inte förstod.
3-4 st så kanske du förstår bättre.
Over and Out....som Hagos säger.