+ 4
Inlägg: 1519331
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Håller med. Nej tack till Corso, ja tack till lock-out spelare.
Tänk vad de andra lagen skulle skratta - vi kan i stort sett välja vilken stjärna som helst ( om vi har råd) men vi väljer 34 årige tidigare sparkade Daniel Corso istället!!!!
Tänk vad de andra lagen skulle skratta - vi kan i stort sett välja vilken stjärna som helst ( om vi har råd) men vi väljer 34 årige tidigare sparkade Daniel Corso istället!!!!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jag väcker bara frågan om Corso verkligen var illa omtyckt i laget, eller om det endast var Perra han hade problem med. För om det är det sistnämnda som stämmer så är jag positiv till att värva hit honom.
Jag tycker att han skulle passa in bra i det här laget med sin spelstil. Snabb, smart och full av energi.
Pådrivare har vi en hel del av redan.
Jag tycker att han skulle passa in bra i det här laget med sin spelstil. Snabb, smart och full av energi.
Pådrivare har vi en hel del av redan.
+ 1
Fattar inte riktigt diskussionen. Håller vi på med uttolkningar om vem som var dummast av Perra och Corso i backspegeln (det kan man säkert diskutera) eller pågår på allvar en framåtblickande diskussion där Corso ses som ett alternativ? För mig är svaret på andra frågan "nej". Om inte annat för att det finns andra mer spännande och sannolikt mer kompletta spelare potentiellt där ute i lockoutmiljön.