1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1519334

Sv: Apropå nånting...
El Maco:  Jag väcker bara frågan om Corso verkligen var illa omtyckt i laget, eller om det endast var Perra han hade problem med. För om det är det sistnämnda som stämmer så är jag positiv till att värva hit honom.
Jag tycker att han skulle passa in bra i det här laget med sin spelstil. Snabb, smart och full av energi.
Pådrivare har vi en hel del av redan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Han var inte omtyckt i laget. Även när han hade fått sparken så fortsatte han hänga kvar i omklädningsrummet vilket till slut resulterade i att man fick byta kod till dörren, koden man bytte till var 1313...

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Jag är ju lite med dig jag. Men vi kanske ska kompromissa lite och konstatera att det här laget (spelmässigt) behöver en "Corso-typ".

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.