+ 1
Inlägg: 1519334
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Han var inte omtyckt i laget. Även när han hade fått sparken så fortsatte han hänga kvar i omklädningsrummet vilket till slut resulterade i att man fick byta kod till dörren, koden man bytte till var 1313...
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Jag är ju lite med dig jag. Men vi kanske ska kompromissa lite och konstatera att det här laget (spelmässigt) behöver en "Corso-typ".
Redigerad kommentar
Jag tycker att han skulle passa in bra i det här laget med sin spelstil. Snabb, smart och full av energi.
Pådrivare har vi en hel del av redan.